Home رفتاری اوتیسم اختلال یادگیری -تحصیلی اختلال خواندن اختلال نوشتن اختلال محاسبات ریاضی اختلال یادگیری – تحولی توجه توجه متمرکز توجه انتخابی توجه پایدار توجه متناوب توجه تقسیم شده ادراک حرکتی مهارت های حرکتی درشت مهارت های حرکتی ظریف تعادل و توازن ادراک لمسی جنبشی جهت یابی و نقش اندام ها ( تن آگاهی) تعقیب چشمی ادراک دیداری حافظه دیداری توالی دیداری تمیز(دقت) دیداری تشخیص نقش از زمینه اکمال دیداری هماهنگی دید-حرکتی روابط فضایی ادراک وضع ثبات ادراکی پردازش دیداری ادراک بساوایی(لامسه) ادراک جزء و کل ادراک شنیداری تمیز (حساسیت)شنیداری حافظه شنیداری توالی شنیداری آگاهی واج شناختی پردازش شنیداری حافظه حافظه فعال حافظه فعال دیداری حافظه فعال شنیداری مجری مرکزی حافظه کوتاه مدت حافظه کوتاه مدت دیداری حافظه کوتاه مدت شنیداری حافظه بلند مدت حافظه حسی ادراک اجتماعی(رفتار اجتماعی) ادراک هاپتیک (لمسی – عضلانی) ادراک حس به حس سازماندهی ادراکی تماس با ما منو Home رفتاری اوتیسم اختلال یادگیری -تحصیلی اختلال خواندن اختلال نوشتن اختلال محاسبات ریاضی اختلال یادگیری – تحولی توجه توجه متمرکز توجه انتخابی توجه پایدار توجه متناوب توجه تقسیم شده ادراک حرکتی مهارت های حرکتی درشت مهارت های حرکتی ظریف تعادل و توازن ادراک لمسی جنبشی جهت یابی و نقش اندام ها ( تن آگاهی) تعقیب چشمی ادراک دیداری حافظه دیداری توالی دیداری تمیز(دقت) دیداری تشخیص نقش از زمینه اکمال دیداری هماهنگی دید-حرکتی روابط فضایی ادراک وضع ثبات ادراکی پردازش دیداری ادراک بساوایی(لامسه) ادراک جزء و کل ادراک شنیداری تمیز (حساسیت)شنیداری حافظه شنیداری توالی شنیداری آگاهی واج شناختی پردازش شنیداری حافظه حافظه فعال حافظه فعال دیداری حافظه فعال شنیداری مجری مرکزی حافظه کوتاه مدت حافظه کوتاه مدت دیداری حافظه کوتاه مدت شنیداری حافظه بلند مدت حافظه حسی ادراک اجتماعی(رفتار اجتماعی) ادراک هاپتیک (لمسی – عضلانی) ادراک حس به حس سازماندهی ادراکی تماس با ما اوتیسم مقدمه ای بر اوتيسم (در خودماندگی) اختلال طیف اتیسم اثرات الگودهي ويدئويي بر افزايش مهارتهاي خودياري كودكان مبتلا به اختلال راهنماي_گام_به_گام_آموزش_اتیسم مروری بر بیماری اوتیسم با رویکردی بر مهمترین نشانگرهای زیستی فراتحليل اثربخشي مداخله تحليل رفتارکاربردي بر مهارت هاي زباني کودکان مبتال به تدوین راهنمای تدریس اتیسم تأثير روش آواز آهنگين بركيفيت گفتار كودكان درخودمانده ( اوتيستيك) تاثير تمرینهای ادراکی حرکتی بر مهارتهای حرکتی و ریاضی در اوتيسم، بررسی تك آزمودنی بررسی تحلیلی اختالل طیف اتیسم در نسخه پنجم راهنمای اوتیسم اثربخشی مداخله سبکهای پردازش حسی بر افزایش خودکارآمدی والدگری و ارسال محتوا نام و نام خانوادگی محتوا ظرف 48 ساعت آینده با نام شما در سایت درج خواهد شد ، چنانچه تمایل به بیان نام خود ندارید و یا نام صاحب اثر را نمی دانید این فیلد را خالی رها نمایید.موضوع محتوا* توضیحاتچنانچه توضیحی در مورد محتوای ارسالی لازم می دانید در این قسمت وارد نمایید .چنانچه حجم محتوای شما بیشتر از حد مجاز می باشد از طریق لینک "تماس با ما" موجود در فهرست بالای صفحه با بخش فنی و محتوایی سایت در ارتباط باشید.بارگزاری فایل*انواع فایل های مجاز : , mp4, jpg, gif, png, pdf, حداکثر اندازه فایل: 64 MB. Δ